grandessa

Måndag

Kategori: Allmänt

Både jag och Tyra ligger minus på sömnkontot så det har varit en väldigt lugn måndag. Vi var ute en sväng och gick sen till en lekpark en stund. Det kom en skur, som det gjort till och från under dagen, men då passade vi på att äta mellis under ett träd.
Nu sover Tyra sen en timme tillbaka. Själv njuter jag av lugnet och ska snart sova jag med.

Johan åkte till Stockholm igen nu imorse och vi saknar honom redan båda två.
Jag börjar bli less på dessa Stockholmsveckor nu. Grubblar på så mycket nu och skulle vilja ha honom nära. Slippa känna mig ensam och ha någon att ventilera med. Visst pratar vi i telefonen med varandra men det är ändå inte samm sak.

Imorgon väntas det lekparkshäng och fika med vänner. Det ser vi framemot!


Det är kul med speglar!

KOMMENTARER:

  • Sofi säger:
    2011-06-21 | 08:36:23
    Bloggadress: http://sofivilen.wordpress.com

    Vilka sötnosar!

    Är inte en Stockholmsflytt ett alternativ? Jag vet någon/några som skulle bli glada i alla fall.

    KRam på er!

Kommentera inlägget här: