grandessa

Stockholm

Kategori: Allmänt

Jag och Tyra bestämde oss för att haka på Johan till Sthlm för att inandas lite storstadsluft och för lite vårshopping.
Just nu befinner vi oss på hotellrummet och Tyra har precis sovit en stund. Idag blir det date med Sofi och Nils - ska bli så kul och jag är så nyfiken på den lille. Bra start på mars tycker jag!
Tyvärr är det ett grått Sthlm idag.

Nu är det grötdags och därefter ska vi börja göra oss klara.


Tyra sover gott i hotellsängen


Utsikt från vårat rum

KOMMENTARER:

  • Jenny säger:
    2011-03-02 | 10:35:55
    Bloggadress: http://pollyojag.blogg.se/

    Jag håller med om vartenda ord ang. vagnen. Vi kommer nog inte köpa en sån till nästa unge iaf (förutsatt att det blir en unge till) :) Förresten, kan det vara separationsångest din lilla har? Har för mig att dom kommer i nån fas när dom är runt 7 månader.. Tänkte på nattningen. Hoppas ni har det bra i Sthlm :)

  • sandra v säger:
    2011-03-03 | 21:37:42
    Bloggadress: http://sandravilen.blogspot.com

    Hej det var ett tag sedan. Allt bra? Så söt tjej ni har:) Hoppas du har det bra ta hand om dig.

Kommentera inlägget här: